Hlavní navigace

Názor k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od Michal Šebek - Dobrý den Také bych se rad podělil se svým...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2014 11:44

    Michal Šebek (neregistrovaný)

    Dobrý den
    Také bych se rad podělil se svým příběhem. Ve čtvrtek jsem se stal klientem Fayn a zhruba deset hodin poté už mi nefunguje volání z mobilu. Za tech 10 hod. jsem stihl zavolat na dvě čísla a nyní když chci volat, propojí mne to jen na jejich infolinku. Jelikož je víkend, na této lince nikdo není, takže se pomoci a nápravy problému dočkám az v pondělí.
    Už jsem rozhodnut, takové služby jsou na nic.

    Michal Šebek

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).