Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od ttim - přidám i svůj názor, fayn jako voip operátora...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 4. 2013 15:19

    ttim (neregistrovaný)

    přidám i svůj názor, fayn jako voip operátora používám v menším call centru, v průměru 2000 odchozích hovorů/den, 80% mobily, útrata okolo 20 kKč/měs. cena za volání úplně v pohodě a asi nejlíp, co jsem našel - 0,30/min pevná a 0,45/min mobil. občas výpadky, většinou řešené do 10 minut. někdy to trvá dýl. bývá velký problém dovolat se a také response technické podpory - tady by bylo potřeba máknout. co mě dost štvalo, byla absence jakýchkoliv relevantních informací po upgradu, když přišli problémy a my byli skoro dva dny bez volání... na druhou stranu, když je potřeba něco běžného rychle zařídit (zvýšení počtu linek, restart linek atd.) a dovoláte se, vše proběhne rychle. pro mě zatím nejlepší volba.

  • 5. 7. 2013 17:13

    kendy (neregistrovaný)

    pokud uvadite cenu 0,30/min pevná a 0,45/min mobil, musíte uvéste správně, že K TOMU MUSÍTE PLATIT PAUŠAL ASI 260,-Kč . Potom vami uvadena cena vypada uplne jinak, protoze vetsina lidi to ma pro bezne domaci pouziti a nevola 2000 hovoru za den...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).