No prej se jim nelíbí, že se kolem vchodu vochomejtá moc lidí...:-) Tak to mě rozesmálo :-))
A já myslel, že "rádobyluxusní" diskotéka s restaurací je naopak ráda, že právě se kolem vchodu vyskytují lidé - navíc cizinci s celebritou v čele :-)))
Dále je fakt,že když jsem procházel tržnicí tak ochranka byla až uprosřed zony,takže nezasvěcení náhodní procházející ani neměli šanci vědět "co se to tam vlastně natáčí" (natož vidět Ch.Norrise v akci)
Pražáci a ostatní Čecháčci mě osobně hrozně štvou právě tím, Moravě a Slezsku arogantně říkají Čechy. Dokonce i v TV často slyším podobné věty jako je tato: "Štěpánek si v Čechách nezajezdí, sebrali mu řidičský průkaz". Znamená to, že na Moravě a ve Slezsku jezdit může? Samozřejmě, že ne!! Je to negramotná přezíravost Moravanů a Slezanů od Čecháčků. Jak říkával můj valašský otec. "Za každým Čechem stojí čert s měchem!" Pozn.: Měch je pytel, páni sodovkáři! Já piju sifón, to je ta voda nasycena oxydem uhličitým.
Jenom drobnost... Jestli je opravdu to co jste napsali "chování běžnýho člověka", a ne "chování běžný celebrity", tak to jako sorry. Nevidim žádnej rozdíl mezi jakoukoliv jinou celebritou, i když to odpovídač vokecává jak chce. Reklama se mi líbí, ale jako "ne ne, tohle není chování celebrity, nechtěl růžovej cadillac, to ostatní je normální a běžný", tak to jsou kecy. Hlavně takový věci jako "schválení ještě před natočením" je úplně to samý jako všemožný autorizace do časopisů. "Ne ne, já to takhle neřek, napište to líp a hezčejc, abych vypadal chytřejší, krásnější a hodnější." (tedy přibarvená lež)
Diky za zajimavy rozhovor, jen skoda, ze jste v nem zapomneli predstavit toho pana, s kterym jste ten rozhovor delali (neni jasne, kdo to presne je a jak se jmenuje :-)
Nemám TV a TV jsem neviděl asi žádný ze spotů mobilních operátoru, ale reklamní kampaň T-Mobile byla taková bomba, že mi linky na YouTube poslalo mraky lidí a informovala o ni snad všechna zpravodajská média, která navštěvuji a kde to bylo jen trošku možné. O konkurenčních kampaních nevím vůbec nic.
TV mne nezajímá a ostatní služby mám u konkurence v rámci rámcové smlouvy za ceny, kterým běžné ceníky nemohou konkurovat, ale minimálně mne reklamní kampaň velmi zaujala. Klobouk dolů před lidmi, kteří to mají na svědomí.
"Tady v Čechách si nemůžete udělat reklamu, která by potěšila naše reklamní experty"
"Ale samozřejmě se ozvala i spousta kritických hlasů, jak už to tak v Čechách bývá"
Není to jen tento pán, ale překvapivě dost lidí na vysokých pozicích v médiích neumí správně česky - ředitelé televizí, producenti, známé osobnosti (Kraus: "Československo má talent, talenty v Čechách a na Slovensku")
Je to sice házení hrachu na zeď a koledování si o hloupé nádavky do hnidopichů, ale přesto je s tím potřeba bojovat, pokud se chceme korektně dorozumět:
- správný politický název naší země je Česká republika, zkráceně Česko (tohle slovo existuje někdy od 18. století, ve 20. století se začalo prosazovat jako označení celého státu)
- naproti tomu Čechy jsou jen část územního celku (nepatří tam Morava, Slezsko, ...), takže nejde použít jako označení celé země
To přesvědčení diváka, že se Norris do české domácnosti nehodí, to je snad záměrem reklamy. Ten kontrast mezi klasickou naší domácností a snad pro všechny našince známého, neohroženého hrdiny amerických filmů.
"Menej je viac" - toho hesla by sa mali drzat i mobilni operatori u nas na Slovensku. Totiz ich infantilne reklamy bezia v TV v kazdom reklamnom brejku niekolkokrat a uz podnietili mnohych Slovakov k peticnym akciam...
V tomto smere jednoznacne vedie spominany cesky T-mobile s Chuckom Norrisom, najma ten "Brus Lí" je uchvatna reklama.
Nerozumiem z rozhovoru ale jednej veci - preco prekvapilo reklamnu agenturu, ze Chuck si objednal v lietadle prvu triedu? To akoze mal ist druhou??? A 600-tisic za letenku je preklep, ci skutocna cena?
Ta reklama se mi nelíbí. Nemusel být Norris kdovíjak akční, ale stojí tam vždycky jak špatně vyřezaný svatý - prostě se do toho baráku nějak nehodí... Můj názor.