Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Petr Souček - Jenomže onen zisk nemusí být vždy vyjádřen v...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 9:04

    Petr Souček (neregistrovaný)
    Jenomže onen zisk nemusí být vždy vyjádřen v penězích, i když se omezíte na "obchodní sféru". I v obchodě jsou lidi, kteří nejdou za ziskem přes mrtvoly, ale chtějí dlouhodobě (roky) budovat image solidní firmy. Na druhou stranu jsou tu i takoví, kterým jde jen o to teď hned hodně vydělat, a pak zavřít krám a objevit se někde jinde.

    Takže - zisk pro klienty ano, ale nechte na klientovi, aby se rozhodl, co je pro něj zisk a co ztráta, a jaké metody se mu líbí a jaké nelíbí. A onen v článku zmíněný marketingový pracovník mohl být naprostý profesionál a vědět, co jeho firma chce - Vy ale jako "nájemná síla" můžete jen těžko rozhodovat o strategii Vašeho zákazníka, zvlášť proti jeho vůli. Pokud o to bude stát, můžete mu nabídnou Váš pohled, ale jinak si uvědomte, že náš zákazník - náš pán platí i tady.