Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od profík - Roberte, Vaše budování public awareness je obdivuhodné (já...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 9:17

    profík (neregistrovaný)
    Roberte, Vaše budování public awareness je obdivuhodné (já například jsem si k brandu Robert Němec vybudoval za pár měsíců sice negativní, ale přesto velice silný vztah).

    Já jako marketér klidně odmítnu práci, která se mi nelíbí. Protože v obchodě a v marketingu zvlášť jde především o cit. Cit pro obchod. Pokud ho nemám, jakékoli poučky jsou stejně pro kočku.

    A navíc, často je jednodušší odpálkovat špatnou nabídku vševědoucího dodavatele slovy "nelíbí se", než snášet a vyargumentovat kopu důvodů, proč si myslím, že to nebude fungovat.