Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od David Špinar - Kreativec, grafik, marketér ale i vývojář by si...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 10:01

    David Špinar (neregistrovaný)
    Kreativec, grafik, marketér ale i vývojář by si měli být při své práci vědomi a stále stavět na první místo, že jejich cílem není, aby se jim jejich výtvor líbil, aby byli plácáni po ramennou od svých kolegů a sbírali ocenění za své dílo, ba dokonce se jejich dílo nemusí líbit ani konečné cílové skupině. Důležité je, aby dílo plnilo své obchodní cíle.

    Zlatá slova. Naprosto souhlasím. Web je nástroj k dosažení cíle. A jako u všech nástrojů, které mohou být použity, platí zde Cost/Benefit analýza. Ale abych se zde předešel zbytečné flamewar, uznávám, že to C/B nesmí být prováděno krátkozrace, ale s uvedením všech podstatných souvislostí.