Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od anonym - Vzpomínám si, jak jsem se před nedávnem...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 10:18

    anonymní
    Vzpomínám si, jak jsem se před nedávnem bavil s marketingovým ředitelem jednoho velkého podniku. Odmítl náš návrh designu, protože "se mu nelíbil". V duchu jsem zaúpěl a říkal si, že být generálním ředitelem, důrazně mu domluvím, nebo se s ním rozloučím. On tady totiž není od toho, aby se mu líbili reklamy na daný produkt, protože si je nikdy nekoupí. Jeho úkolem je přemýšlet, zda budou prodávat. (Samozřejmě, možná tím "nelíbil se" myslel "nebyl by účinný". V tom případě se mu omlouvám.).

    :-))))))))

    vypadato ze si vzdycky musite po svem neuspechu jit vylit srdicko na lupu

    jen nevim jestli to nekoho zajima..