Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Marek Prokop - Máte, pane Součku, naprostou pravdu, s jednou výhradou....

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 11:16

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Máte, pane Součku, naprostou pravdu, s jednou výhradou. Marketingový pracovník firmy sice mohl být naprostý profesionál a mohl vědět, co jeho firma chce, ale je velmi pravděpodobné, že vůbec netušil, jak toho na Webu dosáhnout. Mám v tom asi podobnou zkušenost jako pan Němec -- velmi často musím rozhodovat o strategii a řešení webu proti původní vůli klienta, protože kdybych mu byl po vůli, vznikl by naprostý propadák.

    Ostatně lékařům také není radno říkat, jak mají léčit, stavitelům jak mají stavět, apod. Tím samozřejmě nepopírám fakt, že je to právě klient, kdo musí rozhodnout o cílech webu a případně určit omezující podmínky pro způsoby jejich doažení.