Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od noname - omezíme-li web na tu úzkou skupinu ryze obchodních...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2003 11:53

    noname (neregistrovaný)
    omezíme-li web na tu úzkou skupinu ryze obchodních stránek, pak s článkem souhlasím.
    Souhlasím i s tím, že webdesigner / marketing designer má právo dělat to, co je podle jeho názoru správné a ne co chce zákazník. Má dokonce podle zákona povinnost toto dělat.
    Když si půjdete dát ušít šaty a řeknete si jak to má vypadat a švadlena si bude v duchu ťukat na hlavu, ale ušije to podle vašeho návrhu a šaty pak nebudou k ničemu - co si myslíte, kde je právo? Na straně vás - švadlena vám měla říct, že to tak nejde a jestli vy na tom budete trvat, tak ona má právo odstoupit od smlouvy, respektive to tak prostě neudělat. Případně když nechce riskovat, tak by měla od vás chtít peníze předem a do smlouvy o dílo přidat váš přesný návrh s jejími komentáři, abyste se na něj nemohl vymlouvat když byste chtěl pak dílo reklamovat.
    To samé platí u stavby baráku - když vy si vymyslíte barák a stavitel ho podle vašeho návrhu postaví a on spadne na hlavu vaší dceři - kdo myslíte že půjde sedět - samozřejmě stavitel (statik/projektant, podle viny).
    A stejně tak je to i s marketingem - měl jste to tomu marketingovému řediteli říct - "promiňte, chcete líbivou reklamu, brand making, nebo chcete zvýšit zisk z prodeje?" a podle jeho požadavků reklamu upravit.
    Důležitý není v reklamě prostředek, jako cíl. Bohužel prachy jsou modla a tak si často lidé nechají do všeho mluvit, protože se bojí o peníze.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).