Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Petr Kyslinger - Je jasne, ze ucelem podnikani je zisk -...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 17:54

    Petr Kyslinger (neregistrovaný)
    Je jasne, ze ucelem podnikani je zisk - to je asi nejzakladnejsi ekonomicka poucka, dale si take muzeme lecos precist o inovacich, inovacnich vlnach atd....
    takze: kdyz budu vyrabet analogova videa, tak je pravdepodobne jeste nejaky ten cas budu prodavat, zaroven vsak musim vyrabet i funkcni = validni inovovany vyrobek. V opacnem pripade muzu byt vniman napriklad jako neschopna firma, nebo proste nebude nikdo muj vyrobek chtit.

    Podle me neni cilem vyzdimat a oskubat zakaznika, ale vytvorit kvalitni praci, ktera bude k oboustrane spokojenosti a ktera mi umozni se nadale tesit duvere zakaznika.

    Podle nekolika vyjadreni pana Nemce se jeho firma neboji prodavat sablony pouzite ve FrontPage. Znama je take skutecnost kradeze designu vlastni stranky robertnemec.com. V tomto kontextu dostava tento clanek zcela jiny rozmer a da se vnimat jako (minimalne) neseriozni pristup k zakaznikovi. Kdyby tento clanek napsal nekdo jiny, tak bych si rekl "nic noveho pod sluncem", takhle to citim jako jisty impuls pro zakazniky.