Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Lada - A to konkrétně tohle: - že je kód validní...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2003 23:20

    Lada (neregistrovaný)
    A to konkrétně tohle:
    - že je kód validní třeba podle XHTML není nic samoúčelného a jen proto, abych se tím chlubil. Je to jistá známka kvlaity, ale především záruka, že stránky budou dobře zobrazeny. Pokud příjdu na stránku, která je zmršená, tak musím být hodně zoufalý, abych na ni zůstal nebo si snad něco objednal.

    - že stránka vyhrává designérské soutěže může být pozitivní, ale nemusí. Člověk se diví, co dokážou vyplodit "profíci". Při návrhu webu se musí myslet především na ergonomii a nechat ji ohodnotit od lidí, co by to mohli používat. Když se to nebude líbit cílové skupině, tak se tam vracet nebude.

    - přístup, že firemní site = reklama krajně nesnáším. Některé firmy se tím řídí doslova a na jejich stránkách není v podstatě nic jiného než než stejná reklama, kterou má v TV, tisku... Webové stránky firmy mají informovat o fimě a jejích produktech.

    Pokud tohle a další věci nesplníte, tak se nedostaví ani spokojený zákazník, ani zisk. Souhlasím s panem Němcem v tom, že někteří marketingoví pracovníci dělají spíše práci tak, aby získali ocenění, než aby přinesla skutečný zisk. A vůbec pro marketing je někdy důležitější ulít peníze z daní, než dobrá propagace, ale to už je o něčem jiném...

    P.S.: Kolik životů na Vaší práci závisí? Netušil jsem, že dělat web je tak nebezpečná a odpovědná práce.