Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - Zákazníka opravdu zajímají jiné věci (cena zboží, dostupnost,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 7. 2003 13:11

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Zákazníka opravdu zajímají jiné věci (cena zboží, dostupnost, rychlost dodání, bezpečnost plateb, apod.) A jestli můj web splňuje nějaké standarty je mu šumafuk.
    ----------------------
    To neni pravda. Muzete rict, ze to treba nezajima vetsinu zakazniku. Ale jak velka ta vetsina bude bude zaviset na tom, v jakem oboru dany web podnika. Kazdopadne vzdy existuji lide, kteri sve penize pouziji nejen na prosty nakup, ale i na to aby tim, komu je daji ocenili i treba validnost webu.

    Jo a standard se pise na oknci s d. Pismeno t z toho dela vlajku (standarta).
    -----------------------

    Mluvím tedy především o obchodním webu (e-obchod).
    Při prodeji zboží, si myslím (jsem přesvědčen), že zákazníka opravdu zajímá to, co jsem uvedl.
    Pokud máte opačný názor, já Vám jej neberu.
    Za překlep se omlouvám.
    S pozdravem Emil Fedor