Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - .....Z vasi odpovedi bych usoudil, ze jsem rekl,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 7. 2003 14:09

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    .....Z vasi odpovedi bych usoudil, ze jsem rekl, ze vaseho zakaznika nezajima kvalita a cena ale jen dodrzovani standardu. Jenomze ja jsem nic takoveho nerekl. Oponoval jsem vasemu tvrzeni, ze zakaznika standard nezajima, svou zkusenosti, ze nektere zakazniky standard zajima. Extremnim pripadem jsou banky, kde se mnoho zakazniku rozhoduje podle toho, zda jim jejich ebanking bude fungovat v mozille........

    S tím extrémním případem to může být pravda, to já nevím.
    Já psal spíše o obchodním webu (prodej zboží).
    Pár zákazníků může i ten standard zajímat, ale těch pár mi opravdu nevytvoří zisk.
    Ten mi tvoří právě ta drtivá většina, kterou zajímá jen
    to, co jsem již uvedl. A právě tohle je pro mne směrodatné, pokud tedy je prioritou zisk........

    ........Jeste jedno polopaticky. Ano zakazniky zajima predevsim kvalita, cena, atd... Ale znali zakaznici mohou mit na misce vah i technickou kvalitu vasich www stranek....

    Ano, souhlasím, mohou.
    Těch pár znalích zákazníků mě ale neuživí!

    S pozdravem Emil Fedor