Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - ..........Jestlize ctite zisk, melo by vam zalezet na...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 7. 2003 16:00

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    ..........Jestlize ctite zisk, melo by vam zalezet na tom, zda tech zakazniku bude 100, nebo 101, ne? Vy to zase prekrucujete tak, ze budto se na zakazniky, kteri vyzaduji standardy vyserete a pak budete mit 1000 zakazniku, co to neresi. Nebo nevyserete a pak budete mit jen ty 3, co to resi. Jenomze tak to neni. Budete jich mit 1003........

    Skutečně nehodlám nic překrucovat.
    (E-obchod nabízející zboží).
    Od začátku tvrdím, že na prvním místě je spokojený zákazník = zisk. A jestli jsou stránky validní nebo ne,
    to jej nezajímá.
    Zajímá jej pouze kvalita zboží-služeb, cena, dostupnost, podpora, atd.

    Tvrdím tedy znovu, že pokud sice budu mít web validní,
    ale bez spokojeného zákazníka, tedy bez zisku, je mi takový web k ničemu.

    Jistě, že se snažím získat co největší počet spokojených zákazníků, ale k tomu opravdu nepotřebuji míti úplně validní web (Nesmí být tedy úplně zmršený - nečitelný).
    Dbám ale na ty atributy, které vedou ke spokojenosti zákazníků = mému zisku.

    Stačí se podívat na naše nejnavštěvovanější (předpokládám, že i vysoce výdělečné) e-obchody.
    Málokterý má plně validní web. Ale mají tisíce spokojených zákazníků, kteří často ani nevědí, jaký mají v PC Explorer.
    Já netvrdím, že je to správné, ale je to pravdivé.
    Předpokládám, že časem se situace změní (plná validace),
    ale na prvním místě zůstane (doufám) vždy spokojenost zákazníka = můj zisk.

    S pozdravem Emil Fedor