Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Petr Klimovic - Od začátku tvrdím, že na prvním místě je...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 7. 2003 16:33

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Od začátku tvrdím, že na prvním místě je spokojený zákazník = zisk. A jestli jsou stránky validní nebo ne, to jej nezajímá. Zajímá jej pouze kvalita zboží-služeb, cena, dostupnost, podpora, atd.

    Tedy rikate, ze na celem svete neexistuje jediny zakaznik, ktereho zajima validita? Pokud totiz takovy zakaznik existuje je splneni jeho pozadavku vasim ziskem, ne? Na prvnim miste je spokojeny zakaznik, jak rikate.

    Tvrdím tedy znovu, že pokud sice budu mít web validní, ale bez spokojeného zákazníka, tedy bez zisku, je mi takový web k ničemu.

    Ano to je pravda. Ale fakt validnosti nijak neimplikuje zakaznika nespokojeneho, stejne jako nevalidita vebu neni zarukou komercniho uspechu.

    Jistě, že se snažím získat co největší počet spokojených zákazníků, ale k tomu opravdu nepotřebuji míti úplně validní web (Nesmí být tedy úplně zmršený - nečitelný).

    Pak asi kazdy chapeme jinak pojem co nejvetsi pocet. Koho odradi validni web? Ja si myslim, ze nikoho. Koho odradi nevalidni web? Ja si myslim ze nejakeho zakaznika.

    Stačí se podívat na naše nejnavštěvovanější (předpokládám, že i vysoce výdělečné) e-obchody. Málokterý má plně validní web. Ale mají tisíce spokojených zákazníků, kteří často ani nevědí, jaký mají v PC Explorer.

    Ale to prece nevypovida nic o tom, kolik zakazniku nemaji. To, ze nejvic lidi ma Windows, znamena, ze nikdo nema Linux?

    ale na prvním místě zůstane (doufám) vždy spokojenost zákazníka = můj zisk.

    Z jakych zdroju cerpate sve presvedceni, ze zadny zakaznik neodvozuje svou spokojenost od validity webu?