Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - Já jsem již uvedl, že s Vámi souhlasím,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 7. 2003 18:34

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Já jsem již uvedl, že s Vámi souhlasím, že je lepší mít validní a ziskový web. To je jistě ideální.
    Přinese největší počet zákazníků.

    Ale prezentoval jsem zároveň tu skutečnost, že je lepší mít sice nevalidní, ale vysoce ziskový web, se spokojeným zákazníkem
    NEŽ
    validní, avšak neziskový web, s nespokojeným zákazníkem.

    Od začátku tvrdím, že na prvním místě je spokojený zákazník = zisk. A jestli jsou stránky validní nebo ne, to jej nezajímá. Zajímá jej pouze kvalita zboží-služeb, cena, dostupnost, podpora, atd.
    ......Tedy rikate, ze na celem svete neexistuje jediny zakaznik, ktereho zajima validita? Pokud totiz takovy zakaznik existuje je splneni jeho pozadavku vasim ziskem, ne? Na prvnim miste je spokojeny zakaznik, jak rikate....

    To může být pravda, pokud jej nezajímá jen ta validita!

    Tvrdím tedy znovu, že pokud sice budu mít web validní, ale bez spokojeného zákazníka, tedy bez zisku, je mi takový web k ničemu.
    ....Ano to je pravda. Ale fakt validnosti nijak neimplikuje zakaznika nespokojeneho, stejne jako nevalidita vebu neni zarukou komercniho uspechu.....

    S tím souhlasím, netvrdím opak.

    .....Pak asi kazdy chapeme jinak pojem co nejvetsi pocet. Koho odradi validni web? Ja si myslim, ze nikoho. Koho odradi nevalidni web? Ja si myslim ze nejakeho zakaznika...

    Měl jste tedy napsat: Koho odradí validní nekvalitní web
    nebo koho odradí nevalidní kvalitní web.
    Právě tato kombinace je možná, dokonce velmi častá.
    Přičemž kvalitou myslím opět ty aspekty, které zajišťují spokojenost zákazníka.
    Já totiž neuvádím rozdíl mezi validním a nevalidním,
    nýbrž mezi nevalidním ziskovým a validním neziskovým.

    .....Z jakych zdroju cerpate sve presvedceni, ze zadny zakaznik neodvozuje svou spokojenost od validity webu?....

    Ze svých. Jsem obchodníkem od roku 1989, webový obchod však mám jen jako doplněk cca 3 roky.
    Žádného z mých 2000 stálých zákazníků (především ženy)
    nezajímá validita mých stránek (přesto mám úvodní stranu validní), zato je však zajímá kvalita zboží, solidnost,
    podpora, cena, atd.

    Tito zákazníci mi přinášejí takový zisk, o jakém se mi dříve ani nesnilo, a na nějakou validitu mi kašlou.
    Proto znovu opakuji: spokojený zákazník - můj zisk.

    Prezentuji však pouze svůj názor a svoji zkušenost.
    Jejikož je svoboda slova, respektuji i Vaše názory,
    ale myslím, že z Vás mluví spíše webmaster než obchodník se zbožím, což ale také plně chápu.

    S pozdravem Emil Fedor