Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Laďa - Také s vámi souhlasím, že validnost zákazníká většinou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2003 8:45

    Laďa (neregistrovaný)
    Také s vámi souhlasím, že validnost zákazníká většinou nezajímá. Ale tuhle práci by měli dělat odborníci a ty by zajímat měla.

    Zákazník nemusí vědět nic o standardech platných v jakémkoliv oboru. Tak nějak předpokládá, že ten u koho si něco kupuje je zná a řídí se jimi. Bohužel tomu tak v praxi není (a weby jsou toho zářným příkladem) a podle toho to pak dopadá. Zjistíte, že tohle můžete používat jenom takhle, jenom v tomhle a jenom tehdy.

    Dejme tomu, že bych si nechal dělat web a nevěděl o tom vůbec nic. "Odborník" by ho udělal, ukázal v IE jak hezky funguje, vzal peníze a oba bychom byli spokojeni. Po čase bych se ale dozvěděl od nějakého známého, že v jeho prohlížeči vypadá dost divně nebo je i nečitelný, protože používá jiný prohlížeč a že je to způsobeno jakýsimi standardy. Cítil bych se podveden, zvláště, kdyby mi řekl, že tak přicházím dejme tomu o 5% (ale spíš víc) potencionálních zákazníků.

    Nesvádějte to na zákazníky, jestli to chce nebo ne. Dělejte práci profesionálně, abyste se za to nemuseli stydět. Ten u koho je na prvním místě pouze zisk a je mu jedno jakým způsobem ho dásáhne totiž není podnikatel, ale spíš podnikavec ne-li něco jiného...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).