Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - Dobrý den (Pro kAW) Já s Vámi naprosto souhlasím, co...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 25. 7. 2003 8:46

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Dobrý den

    (Pro kAW)
    Já s Vámi naprosto souhlasím, co se týče našeho e-obchodu.
    Důležité však je z hlediska mého zisku, zda jsou spokojeni naši zákazníci, kteří tvoří můj zisk. A ti jsou více než spokojeni, jinak by ty peníze nevydali.
    Proto platí to (alespoň pro mne), že mého zákazníka zajímá kvalita služeb, cena zboží, podpora, rychlost dodání až pod nos,šíře sortimentu (jak jste správně uvedl)apod.
    Na ostatní (validita,css,rámy-bezrámy,beztabulkový layout,
    apod.) mi zvysoka kašlou (I když mě a Vás to může zajímat).
    S pozdravem Emil Fedor