Hlavní navigace

Názor k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od Emil Fedor - Dobrý den (napsal Láďa) ......Také s vámi souhlasím, že validnost...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2003 9:49

    Emil Fedor (neregistrovaný)
    Dobrý den
    (napsal Láďa)
    ......Také s vámi souhlasím, že validnost zákazníká většinou nezajímá. Ale tuhle práci by měli dělat odborníci a ty by zajímat měla......

    Souhlasím. Ale to vůbec nesouvisí se mnou, jako obchodníkem.

    .....Zákazník nemusí vědět nic o standardech platných v jakémkoliv oboru. Tak nějak předpokládá, že ten u koho si něco kupuje je zná a řídí se jimi. Bohužel tomu tak v praxi není (a weby jsou toho zářným příkladem) a podle toho to pak dopadá. Zjistíte, že tohle můžete používat jenom takhle, jenom v tomhle a jenom tehdy.......

    Opět souhlasím. Sám jsem napsal, že web je plný nevalidních, úspěšných, ziskových e-obchodů.

    .......Nesvádějte to na zákazníky, jestli to chce nebo ne. Dělejte práci profesionálně, abyste se za to nemuseli stydět. Ten u koho je na prvním místě pouze zisk a je mu jedno jakým způsobem ho dásáhne totiž není podnikatel, ale spíš podnikavec ne-li něco jiného.........

    Na zákazníky jsem nic nesváděl, psal jsem pouze, že jej zajímají jiné atributy (pro něj důležitější), než je validní web.
    Svou práci obchodníka dělám profesionálně (nejsem webmaster ani webdesigner)a nemám se za co stydět.

    A napsal jsem v prvním článku toto:
    Zisk na prvním místě - ano, plně souhlasím.
    Platí v případě obchodního webu, apod.
    Stačí dodržet toto pravidlo:
    Spokojený zákazník = můj zisk.
    Nespokojený zákazník = žádný zisk.
    A tím je řečeno vše podstatné.

    A dodávám: spokojeného zákazníka = můj zisk získám nikoliv
    tím, jestli mám validní či nevalidní web,
    ale tím, že uspokojím jeho požadavky (kvalitní sortiment,slušné ceny,podpora,solidnost,atd.)

    Nestydím se tedy za to, že je u mě jako obchodníka na prvním místě zisk. Ten totiž budu mít pouze v případě spokojeného zákazníka. A na tom není nic nemorálního.
    A validace s tím nemá nic společného.
    Pokud by měla, tak by lidé nakupovali pouze na validních stránkách a nazajímali by je ty požadavky, které jsem již
    několikrát jmenoval.

    S pozdravem Emil Fedor




Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).