Jaky je tedy rozdil mezi uvazovanim vasim a uvazovanim prostitutky? Cely clanek je o tom, ze nejdulezitejsi jsou prachy a ucel sveti prostredky. Ne kazdy web je tim jedinym co stovky lidi oddeluje od smrti hladem. Neco jineho je reklamni kampan, ktera ma zachranit firmu pred likvidaci a neco jineho je reklamni kampan pro radost.
Vždycky se něco platí. Pokud budete dělat reklamu 5 let bez zisku ,který alespoň pokryje náklady, popřípadě pokud to nebudete krýt jinými příjmy ,skončí opravdu smrtí hladem. No a co? Hlavně když budete mít radost. Váš text bych asi doplnil ... a něco jiného je "sponzorovaná" reklamní kampaň pro radost.
Ale vždyť v obchodu jsou nejdůležitejší prachy, co jiného? Autor článku mluví o obchodu - nemluví o zájmových stránkách, o reklamních kampaních pro radost, ale o businessu. A tam jde o peníze vždycky až v první řadě :-)
Myslim si, ze nemate pravdu. Zkusim vam to ukazat na prikladu. Fotbal je hra zamerena na vitezstvi. Ve fotbale jde o to vyhrat, byt nejlepsi. Presto existuje fotbal vrcholovy, kde jde o vyhru za kazdou cenu. Za miliony se obchudeje s lidmi, podplaceji se rozhodci, dopuje. Proste vyhra v prvni rade. A zaroven s timto fotbalem, existuje fotbal ro radost, kde az tak moc nejde o vitezstvi, ale o to si zahrat, pobavit se. To vsechno je fotbal. Stejne tak i v podnikani existuje cela oblast ohranicena temito extremy. Mozna mel autor presneji vymezit koho se jeho clanek tyka. Jeho dopruceni vykaslete se na vse krome penez se pro me podnikani nehodi. Me by to jen kvuli penezum delat nebavilo.
Co člověk, to názor. Mne to právě baví dělat pro ty peníze. Souhlasím však, že je zejména pro vlastní podnikání potřeba trochu víc. Ideální případ je ten váš - člověka to baví a vydělává mu to. Gratuluji :-)
V článku jsem jasně řekl "Budeme-li uvažovat o obchodních sféře". Nepodnikám kvůli těm pár bajtům v mé bance, také mě to baví a snažíme se poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší služby bez ohledu na aktuální zisk, protože věřím, že dlouhodobě se to vyplatí.
Ale David Ogilvy také řekl: "Pokud budete při poskytování služeb příliš velkomyslní, klienti vás budou milovat, ale vy zkrachujete."
Peníze nás prostě ohraničují. I já si musím sestavit vždy odhad cash-flow dopředu, abych viděl, co si můžu a nemůžu dovolit.
Ale ten článek je o něčem jiném: že nejdůležitější pro nás, kteří poskytujeme služby klientům, je, aby z toho měli zisk naši klienti.
Proto jsem napsal ze to jsou extremy. Jiste je mozne hrat fotbal a mit na rohlik a zavcasu si uvedomit, ze pokud k tomu rohliku budu jeste chtit jachtu a mercedes, budu muset obetovat neco ze sve podstaty a nejit do toho. Vy to tu prezentujete ze budto podridim vse penezum, nebo zemru hlady. Tak to ale neni.
Poslední odstavec je nesmysl - pro Robika je nejdůležitější vlastní zisk, né zisk klienta. Prý děláte něco pro stát, jak z toho stát jako klient může schrábnout zisk? Reklama na výběr daní ? ;-)
Samozřejmě, že se vždy musíte držet nějakých norem: otázka je, zda těch, které definuje nejrozšířenějšího prohlížeče a je tudíž jisté, že fungují - nebo těch, které definuje nějaké konsorcium a je zjevné, že je většina prohlížečů úplně nepodporuje.