Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk od David Špinar - Kreativec, grafik, marketér ale i vývojář by si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2003 10:01

    David Špinar (neregistrovaný)
    Kreativec, grafik, marketér ale i vývojář by si měli být při své práci vědomi a stále stavět na první místo, že jejich cílem není, aby se jim jejich výtvor líbil, aby byli plácáni po ramennou od svých kolegů a sbírali ocenění za své dílo, ba dokonce se jejich dílo nemusí líbit ani konečné cílové skupině. Důležité je, aby dílo plnilo své obchodní cíle.

    Zlatá slova. Naprosto souhlasím. Web je nástroj k dosažení cíle. A jako u všech nástrojů, které mohou být použity, platí zde Cost/Benefit analýza. Ale abych se zde předešel zbytečné flamewar, uznávám, že to C/B nesmí být prováděno krátkozrace, ale s uvedením všech podstatných souvislostí.
  • 23. 7. 2003 10:03

    David Špinar (neregistrovaný)
    A ještě něco. Uvedené teze opravdu platí jen pro ryze "obchodní sféru". Soukromé, nadšenecké weby, nejrůznější weblogy apod. se samozřejmě mohou (a také tak dělají) řídit naprosto jinými cíly a zisk je jim ukradený. U některých weblogů mám dojem, že primárním cílem je být citovaný v co největším počtu ostatních weblogů. :-))
  • 23. 7. 2003 17:35

    Vita (neregistrovaný)
    Jenze ono to ma jeden hacek. Jednak nevidim duvod proc tady nekteri 'intelektualove' proti sobe stavi validni xhtml strict a zisk. Tvorit validni stranky je stejne drahe jako nevalidni, mozna dokonce levnejsi. Otazka je ze vam to nemuze delat amater - jenze to nemuze nikdy. Pokud chcete slusne stranky, musite pocitat ze potrebujete webdesignera, kodera, popr. programatora a nejlepe jeste SEO.

    Imho nema smysl si delat na webu pomnik. Bud najmete nekoho kdo vytvori slusne dilo ktere pak muze spravovat nekdo jiny nebo to ten 'dalsi' musi udelat znova a platite vse.

    Otloukat hlavu lidem pouze ziskem je sice zcela korektni ale je take treba jim rict jak dopadnou kdyz dostanou zmetek - coz nevalidni stranky jsou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).