PR ČLÁNEK hezký, ale dle informací zveřejněných je přínost co se týče návratnosti naprosto k ničemu. I kdyby místo 5 placených bylo 10 náklady to nepokryje ani na cestu a to nemluvím o investici do sponzoringu, mzdě zaměstnanců, marketingu dané akce a propagačních materiálů. A nezlobte se na mě, ale tahat lidi na slivovici ke svému stánku ? To možná funguje jen kvůli tomu panáku, ale rozhodně ne pro cílovou skupinu.
Dovoluji si Vás upozornit - BRNO nejsou Čechy! Jsou to Moravané. Moravanů je 6,6 milionu.Jen na území CZ.K Moravanům se počítají + Poláci,Chorvaté,Srbi,Jugodlávci,Bosna a Hercegovina,Lužicko,Korutnany,Bavorsko,Slovinsko,Slovensko,Ukrajina,Rus,Rakousko,Švýcarsko ... Tedy uctivost a kvalifikovaný přehled prosím!