Jak vidíš, všechny spory ale Prima vyhrála. Stačí trochu zacinkat kačkama a stěžovatelé si ani neškrtnou. Holt právo je na straně silných a bohatých, ne tam, kde by mělo být ;-)
V téhle souvislosti mě napadá kauza prvních Vyvolených, kdy byly takové nejasnosti s pronajatým objektem, až je vystěhoval jeho majitel a museli soutěžící přesunout na Slovensko, aby mohli soutěž dokončit.
A k tomu i problémy se značkou Cool, kterou má pro svou TV zaregistrovaná nějaká maďarská firma. By mě zajímalo, jak je možné, že si to Prima pořád nedokáže ohlídat a pořád dělá nějaké takovéto, s prominutím, koniny. Vždyť to už snad ani nemůže být normální.
Svoje hadry prodává i ČSSD a nemyslím, že by to byl nějaký extra zdroj příjmů - ono to oblečení musíte nechat navrhnout a vyrobit, což jsou hodně velké vstupní náklady. Zisk je v tomhle případě spíše symbolický, pokud vůbec nějaký. Troufnu si tvrdit, že pokud Nova má sledovanost 30%, tak z příjmů z reklamy vydělá tolik, že i kdyby Cool vybavil Coolichama celou Čínu, tak se jí ani nepřiblíží :-)
Zde se ovšem nepublikují komentáře profesionálů, ale hlavně protichůdné názory příznivců a odpůrců čehokoliv, zejména, když je to spjato s nějakou konkrétní TV stanicí.
Bez ohledu na tyhle spory chci jen podotknout, že je neuvěřitelné, jak si Cool dokázal za pár let existence omotat všechny mladé Čechy kolem prstu a teď jim zvesela prodávat svoje hadry. Takhle se vydělává, milí Rumuni!!!
No ale o tom to je - kdyby zaregistrovala značku "kulich", tak to lze reálně napadnout jako obecné slovo atd. Jenže ona si vymyslela tenhle patvar, který rozhodně tak zažitý není - když to někomu připadá "cool", tak jeho věc, není zdaleka největší pitomost, jakou jsem za poslední roky viděl...
Podle mě tohle jako registrovanou známku uznat lze a ve sporu bude mít velkou šanci (i když spíš než na soud sázím na nějaké tiché vyrovnání).