Hlavní navigace

Názor k článku Výzkum a vývoj ESETu se usazuje v ČR. Praha řeší Mac OS, Jablonec sítě od Robert - Kdyby Eset radši rozšiřoval počet operátorů na technické...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2016 23:06

    Robert (neregistrovaný) 178.17.80.---

    Kdyby Eset radši rozšiřoval počet operátorů na technické podpoře, udělal by líp a nepřicházel zbytečně o zákazníky.
    Dostali jsme od majitele firmy požadavek na změnu stávajícího AV řešení. OK, navrhli jsme Eset. Majitel ovšem není blb a přikázal nejdříve otestovat, jak bude Eset fungovat. Takže jsme volali na technickou podporu s připravenými dotazy. Třikrát, cca po hodině. Volba plechové huby 2-2 pro firmy, ne pro koncáky. Takže jsme očekávali, že support pro firmy bude preferovaný a řešený okamžitě.
    Tři hovory, pokaždé 15 minut čekání na lince a poslouchání co pár sekund "děkujeme vám za vaši trpělivost". Po 15 minutách jsme to vždy vzdali.
    Výsledek testu oznámen majiteli firmy, Eset odepsán pro nefunkčnost supportu :(
    Není to škoda takto zbytečně přicházet o zákazíky, tím že ušetřím za lidi na hotlince? U nás by to pravda velký kšeft nebyl, máme cca 40 zařízení. Ale bůhví kolik jiných potenciálních klientů toto odradí...