Já si myslím, že odpověd na tyto palčivé otázky by nalezli samotní řečníci v jednom z používaných hesel uvedených na úvod, pokud by se jej snažili poctivě uchopit a nedívali se na něj jen na další frázi.
Obsah je král. Stačí se zamyslet, co je obsah, co je forma, co se stane, pokud je samotným obsahem fungování něčeho vytvoření správné formy téhož. Ani to nemusí být vždy špatně. Pokud se snažím zvyšovat kvalitu svých služeb, produktu (obecně výstupů), tak je taky obsahem nalezení správné formy, která není samoúčelná, naopak přímo zajišťuje, že moje výstupy budou mít větší hodnotu pro zákazníky.
Tedy být kreativní, abych mohl zákazníkovi dodat skvělé dílo, protože, pokud nebudu kreativní, tak to dílo nebude tak kvalitní, je pozitivní uchopení formy jako obsahu.
Troufám si tedy odhadnout, že i v digitálním věku bude platit, že je především důležité co děláte (obsah) a až na druhém místě pak, jak to děláte (forma).
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.