Hlavní navigace

Názor k článku Web, který se neubránil phishingu od Pavel Bokr - Jak jsem jiz uvedl, za cela leta jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 12. 2005 2:01

    Pavel Bokr (neregistrovaný)
    Jak jsem jiz uvedl, za cela leta jsem byl take u psa vice mene spokojen. Nevyzaduji, aby se za 200kc/mesic firma nechovala jako osobni banker, ale prijde mi vhod, ze kdyz dojde v pronajatem prostoru ke spachani trestneho cinu, tak by mohli poslat alespon SMS. Rozhodne ale odmitam chovani, aby i treba kdyby to bylo zadarmo, firma nekoho krive obvinovala. I za tech 200kc/mesic je plna nonstop technicka podpora, tak spolecnost mela reagovat hned z pocatku tak jak slibuje. Nyni s nami jedna rychle, takze ted je komunikace bez problemu, skoda ze to tak nebylo od zacatku. Prispoustim tedy ze za ty dvestovky nelze cekat zazraky, ale slusne chovani a odpovidani na dotazy (tak jak je to v nabidce) by melo byt i tak samozrejmosti. Co se tyce toho upozoneni - o tom se da spekulovat nicmene pokud by nam dali vedet telefonicky nemuseli by mit (stejne jako my) s timto pripadem takove problemy.

    Jinak ta kvalita pokud se nestane neco podobneho jako tento pripad opravdu odpovida - web nam az dosud bezel v pohode a my byly spokojeni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).