Hlavní navigace

Názor k článku Webové stránky v ochranné fólii od Jiří Bureš - Všeho s mírou. Možná takové tvrzení není in,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 5. 2003 9:04

    Jiří Bureš (neregistrovaný)
    Všeho s mírou. Možná takové tvrzení není in, ale funguje. Neustálým nárůstem (množství, agresivity apod.) reklamy se nemusí dosáhnout její vyšší účinnosti. Kam takový vývoj povede? Je to vidět na některým webech. A může to skončit tak, že celá stránka bude obsahovat téměř jen reklamu. Možná pak nastane odliv návštěvníků ke konkurenci.

    Snižující se účinnost reklamy by měla vést k zamyšlení, jestli není problém jinde, než si reklamní guru myslí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).