díky za věcný komentář. Rád bych se k němu vyjádřil. Oba faktory, tedy jako newsletter, tak doporučení měly v hodnocení po jednom bodu. Z hlediska nastavení vah jednotlivých faktorů nám na ně více bodů nezbylo. Proto jsme nemohli hodnotit tyto faktory jinak než 0-neobsahuje, 1-obsahuje. Kvalitativních měřítek bychom i v tomto případě nalezli mnoho, ale prostě na ně nezbyl prostor. Kdybychom hodnotili například jenom marketingové prvky, určitě bychom více "rozklíčovali" i tyto faktory.
ad Doporučení - IMNSHO se ve svých příkrých závěrech v souvislosti s antispamovým zákonech mýlíte. Pokud na svém webu dám formulář, kde může kdokoliv doporučit obsah (ať už celý web, či konkrétní produkt, nabídku, službu atp.) někomu jinému, pouze zprostředkuju přenos těch informací. Odesílatel je ten člověk, který formulář vyplní, adresát ten, komu je e-mail zaslán. Můj web by v takovém případě byl jen prostředník, nikoliv odesílatel.