Hlavní navigace

Názor k článku Wedos staví datové centrum v přímém přenosu od Milow - Děkuji Ti náčelníku že jsi se mě zastal....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 9. 2010 21:53

    Milow
    Děkuji Ti náčelníku že jsi se mě zastal. :-)
    Na Hanesovu připomínku jsem nechtěl reagovat, byla naprosto mimo mísu. Domnívám se že Hanes je študák a nebo nějaký počítačový fanatik, co nežije ničím jiným, než svými doménami. Navíc se vůbec nevyjadřoval k problému, jen plkal, protože mohl.
    Ale je to, jak říkáte. Pokud vám několik let chodí vždycky včas upozornění na několik desítek domén, tak člověk snadno jedno může přehlédnout. Náhodou jsem si všiml že je po expiraci (17. 6.) a psal jsem na hotline, oni mi za 4 slovy(čtyři) dny napíší (21. 6.), že "... domena se zda byt v poradku aktivni a zaplacena..." a pak proběhlo pár emailů kde já tvrdil že je nějaký problém a oni že je vše OK a až 9. 7. jsem se dozvěděl že jsem to zavinil já, tím že jsem se pokusil doménu předfakturovat a ten formulář spadl a tím jsem to zavinil... Já rozumím tomu, že jsem to mohl zavinit já, čemu nerozumím, že jim trvalo takovou domu to zjistit a že jejich systém umožňuje takovou věc udělat. Mám z toho prostě divný pocit a tak se ptám. Jsem sám a nebo je nás víc?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).