Hlavní navigace

Názor k článku Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé od dino - "se dnes reklamy dokážou přesně trefit do zálib...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2015 10:28

    dino

    "se dnes reklamy dokážou přesně trefit do zálib uživatele"

    Ano, dokážou a to zcela dokonale... Na svém novém notebooku se pár týdnů dívám na nabídky notebooků, když jsem obměnil tiskárnu, mohl jsem si pak na ní nějakou dobu tisknout nabídku tiskáren, často se mi zobrazují nabídky knih... povětšinou těch, které mám v tu chvíli v knihovně za zády.

    Je to skutečně paradox, kdyby se na mě reklamní systémy nesnažily cílit, ale vrátily se zpět k zcela náhodné inzerci, pravděpodobnost, že uspějí, by se možná zvýšila (odmyslíme-li jiné faktory). Nebo ještě lépe, sled "Chci něco koupit, tak to hledám a koupím, načež systém zaregistruje, že jsem to hledal, a začne mi to nabízet." je od základu špatně, to, co jsem hledal, je totiž přesně to, co v nejbližší době určitě kupovat nebudu (protože už to buď mám, nebo jsem vyhodnotil, že v současné době na trhu není to, co bych si představoval), smysl by tudíž dávalo naopak tento "produkt" (u knih konkrétní titul, u elektroniky celou kategorii) z mé nabídky vyřadit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).