On nějaký takový existuje? A decentní reklama je taková, která se zobrazí jen tehdy, když si ji kliknutím adresně vyžádám a dalším kliknutím zase odstraním a navíc se nebude pokoušet mne šmírovat. Jenže když někdy na neošetřeném počítači vidím, jak neblokovaný web vypadá, kladu si otázku, komu ta stránka vlastně patří, zda jejímu provozovateli, nebo těm trotlům, co na ni tohle svinstvo cpou. Jenže provozovateli je zřejmě šumafuk, že jeho dílo je nestravitelné, hlavně, že tečou penízky. A když penězovod začne vysychat, protože na tu hrůzu už se nedá koukat, udělá přesný opak toho, co by měl: totiž místo aby reklamáře umravnil, začne blokovat blokovače. Ale každý je svého osudu a štěstí strůjcem; ti chytřejší se poučí, ti blbí a blbější dopadnou špatně. Protože bitva proti blokátorům se vyhrát nedá.