Hlavní navigace

Názor k článku Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé od Karel - Na internetu byl první obsah. Až poté se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2015 8:47

    Karel (neregistrovaný)

    Na internetu byl první obsah. Až poté se přidala reklama. To je vývoj. Pokud si na pouhém poskytování reklamy někdo postaví živnost, je to jeho problém. A pokud si neumí vyvořit dostatečně hodnotný obsah a je závislý pouze na příjmu z reklamy, je to také jeho problém. Byla li by reklama od počátku umírněná, nikdo v minulosti by neměl potřebu naprogramovat Adblock. Protože je to ale vývoj, tak reklama se stala agresivní a tím pádem se druhá strana začala bránit. Proto je nyní demagogické a na hlavu postavené, pokud si někdo dovolí tvrdit, že ten, kdo reklamu blokuje, se blokováním dopouští něčeho špatného. Nedopouští se vůbec ničeho špatného, neeticého ani nemorálního, už jen proto, že provozovatel webu mu blokování umožňuje. Žebrák nemůže okolo chodící lidi obviňovat, že mu do kelímku hází málo drobných. Provozovatel webu je vlastně takový obchodník, který zve lidi do svého krámu, kde nabízí ochutnávku zboží zdarma s tím, že ke zboží zdarma chce prodat i produkty za peníze. Pokud si nikdo nic nekoupí a každý bude jen zdarma ochutnávat, bude to pro obchodníka špatné. A kdo je na vině? Sám obchodník, že to umožnil. Nemá si tam lidi, kteří konzumují pouze zdarma, pouštět. A že jdou dělat weby bez reklam a zdarma, se ukázalo. Zdrama je jen část a pokud chceš číst a jsi ochotný platit, dostaneš celý obsah. Např. dtest.cz Ti, kteří proti blokování bojují jsou marní ve své podstatě. Připomínají mi dělníky, kteří v 18. století rozbíjeli stroje, protože měli dojem, že jim berou práci. Takže než demagogicky a nesprávně nazývat blokovače těmi špatnými, je na posktovatelích, aby se se s blokovačema snažili dohodnout dřív, než těch blokujících bude násobně víc, protože tuhle situaci si zavinili sami poskytovatelé. Jinak otázka pro všechny "blokovačobijce" - proč blokovače na svým webu nezakážete, když je tam nechcete?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).