Dobry den,
pokud verite v "silu velkych dat", je zrejme, ze dokud se neprijde na zpusob, jak produkt monetizovat, velka data neziskate. O tomto nelze polemizovat.
Co se tyce mnozstvi smartfounu ve spolecnosti, je mozne, ze mate i spravne procentualni odhady. To, co nezahrnujete, je zpusob vyuzivani techto zarizeni. Velka cast obyvatelstva nema "neomezena data", a tudiz nema zapnutou vetsinu funkci, ktere jsou k trackovani potreba. Navic se bavime pouze o jednom (Android) ze dvou systemu, ktere jsou rozlozeny ve spolecnosti take nerovnomerne. Celkove vzato, neni to s tim pokrytim zas tak primocare. - a i kdyby bylo, tak duchodci jsou take lide, navic lide, kteri jsou nejvic ohrozeni.
Druha vec je, ze nas pristup nevyzaduje 60% pokryti, aby ten vysledek byl smysluplny. Odhadujeme, ze nam staci 0.01-0.1% pokryti, tedy jeden az dva nadsenci na sidliste ci mestecko, ktere bude bavit hrat hru, ktere je soucasti aplikace FreMEn Explorer. Na rozdil od konkurence vsak uzivatele mohou merit jakekoli oblibene misto, ktere si mohou pridat do mapy. Co je na nasem systemu velmi vyhodne, je, ze ten model vznikne behem par dni (tydnu), coz znamena, ze ten model muze byt aktualni i v turbulentnich spolecenskych situacich - velka data toto neumoznuji.
At uz se nase technologie prosadi (ci neprosadi) v jakekoli oblasti, byl bych moc rad, kdyby lide vyuzili teto prilezitosti, a misto spekulovani na internetu, zda to je nebo neni lepsi nez "jediny konkurent Google", sli a zkusili svym merenim ten Google porazit na urovni celeho statu - uvedomme si, ze by to byl zasadni argument proti vseobecne panujici predstave, ze "bez velkych kluku, kterym sverime virtualni zivoty nasich deti, to nejde". Kdyz vidim malinke deti zavisle na doporucovacich systemech reklamnich spolecnosti, mam pocit, ze to za moznost otevrit prislusnou debatu stoji...