Hlavní navigace

Názor k článku Za zboží se má platit. Jsou ale skladby zbožím? od Mildik - Navic labely davaji radium hudbu zdarma jako soucast...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 8. 2009 23:54

    Mildik

    Navic labely davaji radium hudbu zdarma jako soucast marketingu - muzou napriklad jrat 1 skladbu x krat za hodinu nebo den bez poplatku…

    Máte nějaký příklad (konkrétní rádio + konkrétní vydavatelství), kde to tak funguje? Protože co vím já (a mám osobní zkušenosti s fungováním televizní stanice), tak to funguje tak, že vydavatelství dodávají zdroj hudby (písničky do rádií, videoklipy do televizí), ale provozovatel vysílání právě prostřednictvím kolektivních správců (OSA, Intergram) platí autorské poplatky a odevzdává (pokud to není nevýznamné rádio či televize, které jedou na paušál) playlisty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).