Hlavní navigace

Názor k článku Zablýsklo se na lepší časy v internetové telefonii? od Jiří (BoodOk) Kadeřávek - Já Vám pane Hlavenko řeknu, proč třeba má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 1. 2009 9:59

    Jiří (BoodOk) Kadeřávek (neregistrovaný)
    Já Vám pane Hlavenko řeknu, proč třeba má firma nepřejde k Vám (nebudu jmenovat, ať si každý zjistí Vaše telco). Jde jen o to, co nabízíte, jak komunikujete. Měl jsem dva klíčové požadavky. Detailní výpis hovorů, ovšem jak odchozích tak příchozích. Nenabízíte. OK. Nahradíme tedy naši jednoduchou ISDN ústřednu, dostaneme k dispozici něco jako virtuální ústřednu, abychom nemuseli provozovat vlastní Asterisk? Ne. Když jsem tyto a obdobné dotazy zaslal na vašeho člověka, odpovědi nikde. Jednoznačně nabízíte službu vhodnou možná pro nadšeného studenta, ale ne pro firmu. Většinu odchozích volání realizujeme mobilem, přes pevnou jdou příchozí, takže zásadní přínos finanční pro nás přechod nemá. A to nemluvím o situaci, že v případě výpadku internetu bychom byli bez pevné linky.

    Tedy suma sumárum v našem případě by přechod na VoIP přinesl zanedbatelnou finanční usporu, horší garanci dostupnosti služby a problémy s konfigurací vlastní VoIP ústředny. Zejména to málo co VoIP v provedení malého českého telca nabízí je s podivem, uvážíme-li jaké technické možnosti VoIP má oproti klasické lince. Přechod se tedy, prozatím, konat nebude.

    Dokážete na tyto výtky reagovat?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).