Klasika, jak je zvykem v ČR
Podnikatel nakoupí auta, počítače, zájezdy, cokoliv od spřátelených firem (anebo vyvést peníze ven), prázdná schránka se pošle do konkursu a další kolo jinde...
Slevový server má mít své peníze na jedné hromádce, peníze od lidí na druhé hromádce a ty jen (snížené o marži) přeposlat poskytovateli služeb. Z toho se nemá jak co ztratit. A když se ztratí, tak v normálním kapitalismu si jde zprostředkovatel hned sednout!
Trpělivě učím spámové filtry u svého pošťáka házet nabídky rozných slevomatů do spamového koše. Nepomáhá ani případné odhlášení od distribuce někde titěrným písmem na konci zprávy. Jen jim potvrdím, že můj mail je platný a začne je používat někdo jiný komu databázi poskytnou. Jednou jsem použil epojisteni a začaly mi chodit spámy z propojené společnosti. Teď mi chodí zase z nějaké Agregatorky.
Ty různé slevomaty mi jsou primárně odporné a jen doufám, že lidé budou často napalovaní a slevomaty pokrachují. Jako firma bych se považoval za naprostého zoufalce, kdybych své zboží přes slevomaty nabízel. Jednou jsem ze zvědavosti testoval podmínky a pracovat na hraně efektivity abych se zalíbil pár hamižným kolenovrtům je z mého skromného pohledu neperspektivní nesmysl. Raději je přenechám konkurenci a budu si hýčkat své vlastní zákazníky poctivým přístupem a slušným zacházením. Přesně stejně tak si vybírám své dodavatele. Mám lety zavedenou cestovku se kterou jezdím za velmi dobrých podmínek do Řecka. Najít je na slevomatu, tak s ni končím. Naštěsti to nepotřebbují. Maji zavedené zákazníky a dost často se tam s ními člověk potká, protože jezdí také opakovane.
Ostatně s epojistenim je to podobné. Vytvořil jsem si dobrý vztah s místním zastoupením jedné pojišťovny, davají mi bonusy stejné nebo i lepší než Epojištení a snadno řeší jakýkoliv problém. U něj jsem měl pojistku u Slavie a řešení drobného problému bylo nekonečné, až jsem se naštval a napsal šéfům tak se věci konečně pohnuly.