Hlavní navigace

Názor k článku Zákaznická linka kabelového operátora UPC nestíhá od Franta - 02 si dělá vědomě s lidí legraci.Například rozesílá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 7. 2013 10:28

    Franta (neregistrovaný)

    02 si dělá vědomě s lidí legraci.Například rozesílá vyúčtování kde není uveden telefon.To člověka nadchne.Až zjistíte v nepřeberném množství ikon číslo 800 33 00 76 .Tak Vás proti Vaší vůli nahrávají!
    Samotný přístup přes volbu 0,1,2 x je zarážející - protože pokud chcete hovořit o pevné lince musíte zmáčknout 0 a zadat 9 místné číslo pevné linky.Pozor pokud se zbavíte 0 zavoláte na pevnou linku,pokud tam 0 necháte -číslo neexistuje .Pak vás navedou na zlodějskou 1180 kde platíte jak mourovatí.Okrást Vás o 800 Kč je naprosto normální.Dále sjednané tarify a slevy si 02 určuje samo.Bez Vašeho vědomí.Nikdy se neobjevil žádný jednatel k projednání cen.Maximálně zavolá nějaký chudák posazený v O2 k telefonu.Vyúčtování jsou tedy zmatečná.Postrádají základní ekonomická pravidla nebo logiku.Tudíž neznalí věci jsou odkázáni na milost a nemilost - vypočítavců s O2..Reklamace vyřizují kdesi s Ústí nad Labem - ženy které nemají ani páru o tom co se v ..........Ö2 děje.Po letech jako zákazník jsem se rozhodl změnit operátora.Už se dále nenechám okrádat!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).