Hlavní navigace

Názor k článku Zákazníky e-shopů ve vztahu k dopravcům trápí nejvíce fingovaný pokus o doručení Českou poštou od Vindis - Studie mi připadá poněkud zavádějící. Když se píše,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2012 15:23

    Vindis

    Studie mi připadá poněkud zavádějící. Když se píše, že nejvíce se používá Česká pošta, tak je jasné, že nejvíc stížnosti půjde na Českou Poštu. To ale neznamená, že ČP je horší.
    Jinak fingovaný pokus o doručení u České pošty si nejsem tak jistý. Proč jenom Česká pošta? Já se s tímto setkal i u jiných. Netvrdím, že ČP je bez poskvrn, ale takhle to vypadá spíše na cílený pokus diskreditovat poštu. Navíc 96 respondentů je malý vzorek k tomu, aby se mohlo toto tvrdit.

    Jeden případ. Už nevím přesně který, zda PPL nebo DPD. Každopádně ráno hovor, že doručí balík. Pak ještě jeden hovor dopoledne, zda jsem dostupný a jak se ke mně dostane. Což značí, že se blíží. Čekám, čekám a prd čekám. Nedorazil. Večer pak koukám na internetu a tam "Adresát nezastižen". Co to má být za kravinu, když ten blb ani nebyl u mého baráku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).