Hlavní navigace

Názor k článku Zákazníky e-shopů ve vztahu k dopravcům trápí nejvíce fingovaný pokus o doručení Českou poštou od Vindis - Spíše je to "se jim možná nechce do...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2012 16:49

    Vindis

    Spíše je to "se jim možná nechce do třetího patra".
    Z mé strany je to pravý opak. Pracuji na dálku, takže pošta je jeden z komunikačních prostředků. A za celou dobu neselhalo. Doporučený dopis dodá přímo do ruky. A pokud nejsem zrovna dostupný, ale doma někdo je, tak to bez problému převezme. A s balíky to také z mé strany není problém. Znám časové rozmezí dodání a vždy je v tuto dobu dodali. A to bez nějakého reptání nebo přiblblého hovoru s navigováním, jak to dělá konkurence.

    Vím, že jinde s tím mají problémy a nepopírám to, ale není radno to házet do jednoho pytle. Spíše než systémový problém je to problém místní. Kdyby to bylo celostátní, tak bych s tím měl také problémy, ale nemám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).