Dobrý den ráda bych všem zdejším eshopařům nabídla možnost získání podpůrného obchůdku ZDARMA (a bez provizí) pro Váš mateřský eshop na našem nákupním portálu www.webus.cz
Jak fungujeme? Je to velmi jednoduché po registraci a ověření můžete využít režimu načtení XML feedu jak znáte z Heuréky viz. naše specifikace XML http://webus.cz/specifikace-xml a nebo plnit obchůdek ručně. Budeme rádi za Váš případný zájem se k nám přidat a vše můžeme projednat osobně, přes tel. nebo mailem. Za dobu fungování 7 měsíců jsme přinesly prodejcům a provozovatelům eshopu u nás 1100 objednávek a združujeme 130 více či méně úspěšných prodejců (většinou se jedná o tvořivé lidi Handmade)
Další funkcí která se pomalu začíná rozjíždět je možnost že zákazník může požádat o snížení ceny za zboží např. max o 10% Tato funkce je čistě volitelná buď si ji v administraci zapnete nebo ne..
Omlouvám se pokud můj příspěvek uznáte jako nevhodný ale můžeme Vám pomoct v prodeji asi víte jaké je obrovské konkurenční prostředí v ČR.
Pro začátek na prodej drobnějšího zboží doporučuji http://www.oxyshop.cz/ready2go
přemýšlím o tom že bych si otevřela eshop s náramky a časem i kamenu pobočku a nevím zda si koupit pouze eshop a nebo řešení s napojením na pokladnu, lze pak nějak dodatečně propojit eshop a pokladnu, koukala jsem že třeba QPOS toto umožňuje, ale musím si koupit pokladnu, kterou teď nepotřebuji.
No, my třeba teď přes celé prázdniny nabízíme hotový eShop www.biz4U.cz za 9.000 Kč, který netvrdím že už je zcela dokonalý (který na světě je?), ale funguje přes 4 roky, zvládne i tisíce položek a sto miliónů Kč obratu ročně, co chtít více?
V té základní ceně ovšem není vlastní design a propojení na účetnictví, což však menší firmy s pár desítkami objednávek denně ani nepotřebují.
Za hlavní přínos našeho řešení považuji, že skutečně do týdne může i sebemenší firma začít prodávat, grafiku si může dotvořit časem, třeba i vlastními silami, nevydělávají-li zatím na drahého grafika.
Druhou předností eShopu biz4U pro menší firmy může být právě jednoduché a intuitivní ovládání ze strany obsluhy, takže se kvůli eShopu nemusí přijímat další pracovník (pracovníci), jak tomu u mnoha jiných řešení je. Firma tedy ještě ani neprodá jediný kus zboží a náklady naskakují, ty mzdové snad nejznatelněji.
S naší nízkou cenou je to jednoduché, nepotřebuje-li zájemce - nový provozovatel žádné další úpravy, eShop už je hotový a nic nového se programovat nemusí. Naopak zisk zbylý po odečtení nákladů na implementaci poslouží k možnosti doprogramování nových užitečných funkcí pro všechny stávající i nové provozovatele.
Stejně tak přece existují poměrně dokonalá, avšak levná "krabicová" řešení dostupná za pronájem do tisíce korun měsíčně, kde přece nelze argumentovat cenou práce programátora na hodinu, když ten svůj eShop ta firma má hotový už mnoho (na Česko) let a jen ho v průběhu let mírně "došolíchává".
Nevýhodu takového řešení už autor článku zmínil, je to zejména malá či nulová ochota takového "krabicového" dodavatele cokoliv měnit či upravovat, zatímco u nás může eShop růst (zdokonalovat se) spolu s firmou provozovatele eShopu.
Samozřejmě že pokud hledá eShop firma s účetnictvím v SAPu (pro neznalé = program za milióny Kč), nelze jí dodat funkční řešení eShopu napojeného na SAP za 9.000 Kč, tam budou potřeba náročné individuální úpravy a cena pak bude logicky v řádu stotisíců Kč.
Znám však český eShop za 350 tisíc Kč od certifikovaného partnera Microsoftu, který ještě ani po roce nefunguje ani trochu (po kliku na výrobek A uvidí zákazník výrobek B a pod.!), má třetinu funkcí co ten náš eShop a provozovatel té hrůzy má oči pro pláč, protože po tak vysoké investici nemá sílu od toho dodavatele odejít a vrazit stejné či větší peníze do jiného řešení (s možností opět obdobně pohořet) ...
No, my třeba teď přes celé prázdniny nabízíme hotový eShop www.biz4U.cz za 9.000 Kč, který netvrdím že už je zcela dokonalý (který na světě je?), ale funguje přes 4 roky, zvládne i tisíce položek a sto miliónů Kč obratu ročně, co chtít více?
V té základní ceně ovšem není vlastní design a propojení na účetnictví, což však menší firmy s pár desítkami objednávek denně ani nepotřebují.
Za hlavní přínos našeho řešení považuji, že skutečně do týdne může i sebemenší firma začít prodávat, grafiku si může dotvořit časem, třeba i vlastními silami, nevydělávají-li zatím na drahého grafika.
Druhou předností eShopu biz4U pro menší firmy může být právě jednoduché a intuitivní ovládání ze strany obsluhy, takže se kvůli eShopu nemusí přijímat další pracovník (pracovníci), jak tomu u mnoha jiných řešení je. Firma tedy ještě ani neprodá jediný kus zboží a náklady naskakují, ty mzdové snad nejznatelněji.
S naší nízkou cenou je to jednoduché, nepotřebuje-li zájemce - nový provozovatel žádné další úpravy, eShop už je hotový a nic nového se programovat nemusí. Naopak zisk zbylý po odečtení nákladů na implementaci poslouží k možnosti doprogramování nových užitečných funkcí pro všechny stávající i nové provozovatele.
Stejně tak přece existují poměrně dokonalá, avšak levná "krabicová" řešení dostupná za pronájem do tisíce korun měsíčně, kde přece nelze argumentovat cenou práce programátora na hodinu, když ten svůj eShop ta firma má hotový už mnoho (na Česko) let a jen ho v průběhu let mírně "došolíchává".
Nevýhodu takového řešení už autor článku zmínil, je to zejména malá či nulová ochota takového "krabicového" dodavatele cokoliv měnit či upravovat, zatímco u nás může eShop růst (zdokonalovat se) spolu s firmou provozovatele eShopu.
Samozřejmě že pokud hledá eShop firma s účetnictvím v SAPu (pro neznalé = program za milióny Kč), nelze jí dodat funkční řešení eShopu napojeného na SAP za 9.000 Kč, tam budou potřeba náročné individuální úpravy a cena pak bude logicky v řádu stotisíců Kč.
Znám však český eShop za 350 tisíc Kč od certifikovaného partnera Microsoftu, který ještě ani po roce nefunguje ani trochu (po kliku na výrobek A uvidí zákazník výrobek B a pod.!), má třetinu funkcí co ten náš eShop a provozovatel té hrůzy má oči pro pláč, protože po tak vysoké investici nemá sílu od toho dodavatele odejít a vrazit stejné či větší peníze do jiného řešení (s možností opět obdobně pohořet) ...
A neni to spis tim, ze nakupujete na spatnych obchodech? Takovehle veci si zadny seriozni obchodnik nedovoli. Kdybych zjistil, ze mi o dodaci lhute kecal, tak u me skoncil. Bohuzel situace je takova, ze vlastni sklad si mohou dovolit jen ti velci, kteri maji diky tomu velkou vyhodu, protoze vetsinou ocekavam dodani do druheho dne. A zajimave je, ze se me nikdy nic podobneho nestalo a to pres net rocne objednavam (soukrome i pro firmu) zbozi za desitky-stovky tisic Kc od ruznych shopu. Ono totiz nejde vybirat obchod podle toho, ze si date hledat zbozi v jyxu a seradite obchody podle ceny :)
to druhé není pravda a opravdu to nezáleží na druhu layoutu.
Ale je. V tabulkovém designu většinou nedostanete na začátek stránky to nejdůležitější - to klíčové je u klasického třísloupcového designu většinou v tom prostředním. V tabulovém designu máte první v kódu ten levý. Dále to máme zbytečně nabobtnalé HTML, což taky vyhledávačům nedělá úplně dobře, o zákaznících na pomalé lince nemluvě. Takže na druhu layoutu záleží. Není třeba to přeceňovat, ale záleží.
tohle je trosku zcestna rada, protoze spamy se rozesilaji snad z kazdeho hostingu. webovi roboti zneuziji nechranene formulare pro rozesilani mailu (napr. kontaktni) na strankach klientu a behem hodiny rozeslou tisice mailu, cimz se ip webserveru ocitne na blacklistu.
resenim je neposilat maily pres php fci (to bych si u nejakeho vetsiho e-shopu ani netroufl), ale primo pres smtp server. v php je na to uz hotova trida, takze neni co resit (samozrejme v pripade, ze ma webhoster smtp na samostatnem serveru/ip, coz je samozrejmost u vsech "negarazovych" webhosteru).