Tak já zas:
"Vcelku dobrým způsobem propagace může být i používání počítadla přístupů – zejména Navrcholu.cz je mnoha potenciálními zákazníky používán jako katalog, v němž vyhledávají informace stejně jako v katalozích portálů."
slyším poprvé. Ale asi nejsem průměrný nakupující a nakupuju už poměrně dlouho, nicméně hlavně podle ohlasů dalších nakupujících a vlastních zkušeností.
Skutečně, spokojený zákazník je ta největší výhra. Mnoho lidí a známých se mě ptá, kde je nejlepší koupit to či ono z IT, a já jim řikám: tam radši nechoďte, tam jsem měl problém s... u tamtěch je to celkem dobrý, ale pokud to chcete risknout, dejte si pozor na... jo, tam nakupuju i já a zatím bez problému - profesionální přístup, rychlá dodávka, vše funkční, ohlasy na případný reklamace vynikající.
... a to pak roste geometrickou řadou.
A jde taky o kvalitu a konkurenční výhody. Např. dneska už nekupuju a nedoporučuju LCD monitory bez záruky na jakýkoliv vadný pixel (většina značek a modelů) - a třeba zrovna takových prodejců moc není, nicméně pak mají velkou výhodu, protože je nesmysl nakupovat jinde, kde takovou záruku nedaj.