Hlavní navigace

Názor k článku Základy analýzy a monitoringu sociálních sítí 1.: celostní PR a mýty od Petr Eldanz - No, mobilní telefon taky můžete použít jako kladivo,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 1. 2011 20:05

    Petr Eldanz (neregistrovaný)

    No, mobilní telefon taky můžete použít jako kladivo, ale efektivní přístup to není. To samé s FB. Pomocí FB značku nevybudujete, takových pokusů už jsem zažil hodně na to, abych to mohl zodpovědně prohlásit. Můžete ji posílit, něco s ní udělat, ale pomocí FB ji opravdu efektivně nevybudujete. Výjimky potvrzují pravidlo, Fejsbůček si na FB asi vybrandujete, ale to je rekurzivní volání v komunitě. Opravdový mass brand na FB nevybudujete. Z mnoha důvodů.

    Neříkám, že se to nezmění a nepůjde FB zatloukat hřebíky, ale zatím to nejde.

    Zpětnou vazbu od konzumentů nezískáte tím, že si vytvoříte naprosto nesmyslnou fan bazi bez ohledu na cokoliv. České strategie nahonit to podvodnými groups a pages vám jen zničí jakýkoliv sociodemo profil takové skupiny a když se jí na něco zeptáte, dozvíte se cokoliv. Čili opět řešení je si fan bázi pěstovat, ne mrvit tím, že tam pod tlakem rvete kohokoliv, kdo se mihnul na FB.

    Neříkám, že je jediná správná strategie, ale říkám, co jsou mýty. Vybudování značky na FB je mýtus a až takovou najdete, dejte mi vědět. A hlavně mi neříkejte Farmville :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).