Hlavní navigace

Názor k článku Zavaří vám mobil džem? od Martin Stanko - Pánové, myslím, že jste příliš zabředli do věcí ekonomických...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 9. 2002 22:38

    Martin Stanko (neregistrovaný)
    Pánové,

    myslím, že jste příliš zabředli do věcí ekonomických a pominuli některé fakty. Například psychologicko sociologické.

    Je sice pravda, že reklama na Jam probíhá na internetu. A dá se počítat s tím, že primární zaregistrovaní budou studenti a podobně.

    Nicméně - právě multilevelingový systém v tomto ohledu funguje jako nabalovací koule lidí z jiných cílových skupin. Co totiž udělají chudí studenti? Primárně pod sebe nabalí své rodiče, co mají mobily, své spolužáky, co mají mobily a ti zase své rodiče, co mají mobily.

    Ano, dá se předpokládat, že rodiče nebudou napůl tušit, do čeho lezou, nechají se zaregistrovat svými ratolestmi, nechají si ze svého mobilu odeslat registrační formuli - nicméně - vytvoří se tím skutečná základna pro cílenou reklamu, která rozhodně nebude tvořená jen studenty.

    Rovněž se domnívám, že větší pravděpodobnost cílené reklamy bude pro některé lidi rovněž motivující. Podle zájmových skupin budou právě rodiče těmi, kdo budou mít zájem o informace o slevách v regionu a podobně.

    Mobil Jam navíc nabízí svým registrovaným členům přivydělat si tím, že budou sami získávat inzerenty ze svého okolí. Tedy, aby si ti, jenž reklamu přijímají sami získávaly ty, jenž reklamu produkují.

    Co by měl MobilJam asi promyslet, jsou ony podmínky ve smlouvě tak, aby si více získali důvěru svých registrovaných členů. Restriktivní přístup není nejlepší forma.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).