Po 16 měsících mi stále chodí SMS, že mé vyúčtování je 0 Kč, ať ho nehradím (3x jsem to přes jejich web hlásil, 3x mi napsali, že to je tím, že tam po posledním vyúčtování je nějaký haléřový nedoplatek - nechápu proč, měli povolené inkaso, tak si snad stáhnu přesnou částku - a hned to odstraní, al stále mi SMS chodí, asi se jim stýská
Zkuste to hlášení příště doplnit zhruba takhle: "V souladu s § 21 odst. 1 písm. b/ zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů žádám o ukončení zpracování a likvidaci osobních údajů, které jsou zpracovávány v rozporu s § 5 zákona a navíc pominul účel jejich zpracování (§ 20 odst.1 zákona)."
V případě neúspěchu celou korespondenci přeposlat na ÚOOÚ, ať má Igor "situace je nadmíru výtečná" Němec aspoň něco na práci.
Já s paušálem, žena a syn s předplacenkou, přecházeli jsme k tarifu pro zaměstnance manželčiny firmy (od T-Mo). Ženu pustili do týdne, mě po měsíci (chápu kvůli paušálu), mladýho taky až po měsíci (nechápu, měl předplacenku). Během toho měsíce samozřejmě nabídky od retenčního, ale naprosto nesmyslný. Zavolá jeden, s "výhodnou nabídkou", trpělivě si vyslechne, co budeme mít u nového opa, uzná, že to nám nabídnout nemůže. Za 3 dny volá jiný, s ještě horší nabídkou :-). Po 16 měsících mi stále chodí SMS, že mé vyúčtování je 0 Kč, ať ho nehradím (3x jsem to přes jejich web hlásil, 3x mi napsali, že to je tím, že tam po posledním vyúčtování je nějaký haléřový nedoplatek - nechápu proč, měli povolené inkaso, tak si snad stáhnu přesnou částku - a hned to odstraní, al stále mi SMS chodí, asi se jim stýská (byl jsem tam přes 10 let a vyjednané slevy už nestály za nic).
Abych nehaněl jen Vf :-), tak u T-Mo mi na uvítanou 2x zprasili účtování dat, ale na druhou stranu, povedlo se mi celkem rychle dovolat a oboje hnedle spravili a dali mi měsíc data bez poplatku.
Oskar byl zpočátku fajn, odešel jsem od Eurotelu, kde mi chtěli účtovat 1.000 Kč za změnu smlouvy z občana na podnikatele právě k Oskarovi a faktury padly na půlku, ale co to vzal Vodafone, šlo to od 10 k 5.