Hlavní navigace

Názor k článku Zrádné odkazy ve freemailu Atlasu od Karel Kocourek - Bohuzel, helpdesk Atlasu je neskutecna tragedie. Atlas pouzivam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2006 15:01

    Karel Kocourek (neregistrovaný)
    Bohuzel, helpdesk Atlasu je neskutecna tragedie. Atlas pouzivam uz asi 5 let a vetsina jeho funkcnosti mi vyhovuje (IMAPS, rozumne HTTPS rozhrani, kapacita schranky), ale uzivatelske zkusenosti jsou pro silne povahy.
    - Sveho casu jsem zjistil, ze u e-mailu odesilanych z weboveho rozhrani neni vyplnen radek From: v kopii pro sebe. Pravdepodobne tohle zadna RFC nepredepisuje, ale prece jen je to nestandardni chovani a e-maily se pak nedaji dobre tridit, pri preposilani neni jasne, kdo byl autor puvodni zpravy atd. Helpdesk se se mnou vubec nebavil a odbyl me standardnimi kecy "u nas vse v poradku". No, od te doby uz Atlas se zadnymi konstruktivnimi pripominkami neobtezuji. Problem byl odstranen asi po roce.
    - Nedavno jsem zjistil, ze e-maily forwardovane z post.cz (neboli nyni seznam.cz) mizi v cerne dire - pouzili nejaky cizi blacklist a nedali servery Seznamu do whitelistu. Helpdesk me odbyl ve stylu "u nas vse v poradku, to Seznam ma problem". Jak se to vezme. Tohle kdybych rekl v praci rediteli potom, co by nam unikla zakazka kvuli nejakemu blacklistu, dostal bych asi padaka :-(
    - Kdysi meli nekolik velkych ztrat dat (snad uz je to za nami). Jelikoz se jedna o neplacenou sluzbu, postaral jsem se o zalohy svepomoci. Na muj dotaz, kdy a zda budou data obnovena (abych neobnovil data ze svych zaloh a pak tam vse nebylo 2x) jsem nikdy nedostal kloudnou odpoved. Mozna 2 mesice cisteho casu (v souctu za vsechny incidenty) jsem mel mailbox v provizoriu, nez jsem pochopil, ze zadne zalohy nemaji. Moje dotazy byly zcela konkretni a vyslovne jsem zduraznoval, ze se nebudu zlobit, pokud mi priznaji, ze data jsou v cudu. Zatloukali a zatloukali.
    - tak by se dalo pokracovat, myslim, ze tady na Lupe se pohybuje dost lidi technicky gramotnych, kteri takove veci zazili at uz jako uzivatele, tak i z druhe strany.
    Proboha, kdyz je vetsina zamestnancu frustrovana, proc se to neresi? Ja se stydim Atlas doporucovat znamym, prestoze ho sam pouzivam.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).