Bohuzel, helpdesk Atlasu je neskutecna tragedie. Atlas pouzivam uz asi 5 let a vetsina jeho funkcnosti mi vyhovuje (IMAPS, rozumne HTTPS rozhrani, kapacita schranky), ale uzivatelske zkusenosti jsou pro silne povahy.
- Sveho casu jsem zjistil, ze u e-mailu odesilanych z weboveho rozhrani neni vyplnen radek From: v kopii pro sebe. Pravdepodobne tohle zadna RFC nepredepisuje, ale prece jen je to nestandardni chovani a e-maily se pak nedaji dobre tridit, pri preposilani neni jasne, kdo byl autor puvodni zpravy atd. Helpdesk se se mnou vubec nebavil a odbyl me standardnimi kecy "u nas vse v poradku". No, od te doby uz Atlas se zadnymi konstruktivnimi pripominkami neobtezuji. Problem byl odstranen asi po roce.
- Nedavno jsem zjistil, ze e-maily forwardovane z post.cz (neboli nyni seznam.cz) mizi v cerne dire - pouzili nejaky cizi blacklist a nedali servery Seznamu do whitelistu. Helpdesk me odbyl ve stylu "u nas vse v poradku, to Seznam ma problem". Jak se to vezme. Tohle kdybych rekl v praci rediteli potom, co by nam unikla zakazka kvuli nejakemu blacklistu, dostal bych asi padaka :-(
- Kdysi meli nekolik velkych ztrat dat (snad uz je to za nami). Jelikoz se jedna o neplacenou sluzbu, postaral jsem se o zalohy svepomoci. Na muj dotaz, kdy a zda budou data obnovena (abych neobnovil data ze svych zaloh a pak tam vse nebylo 2x) jsem nikdy nedostal kloudnou odpoved. Mozna 2 mesice cisteho casu (v souctu za vsechny incidenty) jsem mel mailbox v provizoriu, nez jsem pochopil, ze zadne zalohy nemaji. Moje dotazy byly zcela konkretni a vyslovne jsem zduraznoval, ze se nebudu zlobit, pokud mi priznaji, ze data jsou v cudu. Zatloukali a zatloukali.
- tak by se dalo pokracovat, myslim, ze tady na Lupe se pohybuje dost lidi technicky gramotnych, kteri takove veci zazili at uz jako uzivatele, tak i z druhe strany.
Proboha, kdyz je vetsina zamestnancu frustrovana, proc se to neresi? Ja se stydim Atlas doporucovat znamym, prestoze ho sam pouzivam.