Hlavní navigace

chartbeat

Financial Times začaly prodávat reklamu podle času, který s ní čtenář stráví

Počty zobrazení nikoho nezajímají, důležité je, jak dlouho se reklama uživatelům zobrazuje. Financial Times a Chartbeat přicházejí s metrikou „cost per hour“.

David Slížek

18. 5. 2015 16:06
| 6
Rozhovor

Jon Slade, Tony Haile: Pageviews jsou cesta do pekel, na webu má cenu jen čas

Prodávat reklamu na počet zobrazení nebo prokliků byla největší chyba v historii internetu. Pokud chtějí online média přežít, musí tento přístup od základů změnit.

David Slížek

5. 11. 2014 6:30

Tony Haile (Chartbeat): Pageviews jsou mrtvé, obsah může vydělávat jinak

Vymanit online média ze závislosti na pageviews se snaží americký Chartbeat, který přišel s novou metodikou pro měření pozornosti věnované obsahu i inzerci na webu.

Jan Beránek

16. 10. 2014 15:45
| 4