Hlavní navigace

#fail

Číslům Facebooku se nedá věřit. Dva roky falšoval statistiky videí

Sociální síť dva roky nadsazovala čísla o čase tráveném sledováním videí. Ještě vypnout automatické přehrávání a bude to zase OK.

Doba čtení: 2 minuty

České Pepsi vypršel SSL certifikát a web zamrzl v hluboké minulosti

Kontaktovat českou Pepsi navíc také moc nejde, na webu žádné kontakty nejsou. Dost slušné selhání na tak významnou firmu.

Doba čtení: 2 minuty

E-shop Colours of Ostrava si s bezpečností a použitelností hlavu neláme

Kupovat vstupenky na Colours of Ostrava online je zážitkem, který se jen tak nevidí. Lepší odstrašující příklad už snad ani nenajdete.

Doba čtení: 4 minuty

Coca-Cola zastavila kampaň poté, co tweetovala texty z Mein Kampfu

Úskalí automatizovaných kampaní nejlépe ukazuje příklad kampaně Coca-Coly. Poučení je ale obecné: automatizovat sociální sítě bývá zpravidla problém.

Doba čtení: 1 minuta

Slovenská startupová naděje Goldee končí. Chytrému světlu došly peníze

Měl to být projekt s globálními ambicemi. Košický tým ale po crowdfundingové kampani nezvládl naplnit očekávání a skončil.

Doba čtení: 1 minuta

Apple rozdal album U2 zadarmo i lidem, kteří o něj nemají zájem

Nezvládnutý PR kousek Applu, nebo už je v módě zuřivě protestovat i proti tomu, že vám někdo něco nabídne zdarma?

Doba čtení: 2 minuty

Absurdita: bez písemného souhlasu nesmíte odkazovat mimo hlavní stránku

Těžko se něčemu takovému věří, ale Dremel.com má jedny z nejpodivnějších podmínek použití webových stránek. Některé firmy stále nepochopily, jak Internet funguje.

Doba čtení: 2 minuty