Hlavní navigace

Móda

Trash Made: České designérky dělají šperky z vysloužilé elektroniky

Jsou libo třeba náušnice z chladiče a součástek pevného disku nebo brož z tištěného spoje? Páteční tip pro geeky, kteří si potrpí na styl.

Jan Sedlák

19. 8. 2016 8:02
| 5

Zoot loni protočil skoro půl miliardy. Letos chce zisk 30 milionů

Meziročně dvojnásobný obrat a noví zákazníci. Móda se na Zootu i díky investici rozjela naplno a obchod se už vidí v černých číslech.

Jan Beránek

25. 2. 2016 9:07
| 8
Rozhovor

Petr Liesner (Bibloo): Móda je jednou z nejrychleji rostoucích částí e-commerce

Nový český e-shop s módou Bibloo chce po nedávném vstupu na maďarský trh v úvodu příštího roku vstoupit do Rumunska. Do západních zemí se ale chystá také.

Jan Strouhal

11. 12. 2015 6:30
| 3
Rozhovor

Richard Hodul (Tchibo): Virtuálním operátorem nebudeme

Tchibo není jen káva. Tuzemská pobočka odolala pokušení v podobě rozjezdu virtuálního operátora a na webu patří mezi lídry internetového prodeje módy.

Jan Beránek

13. 10. 2015 6:30
| 1
Glosa

Příští revoluce? Sociální trička vám prodá chytrý umělý prodavač

Budou nám blikat trička, když projdeme kolem někoho s podobným zájmem? Má s námi algoritmus při obchodování smlouvat? A budou displeje ve 3D?

Pavel Houser

15. 4. 2015 9:07
Startupy

SizeID řeší problémy prvního světa: jak nakoupit padnoucí oblečení na webu

Češi se už nebojí nakupovat módu na internetu. Teď jde o to, jak trefit velikost, když výrobci používají různé velikostní tabulky.

Jan Beránek

2. 4. 2015 6:30
Report

FashionTech: Největší propagátoři wearables jsou Batman a Michael Knight

Apple Watch nebo chytré hodinky od Huawei jsou už designově vyvedené ciferníky, které mohou oslovit i jinou skupinu než mobilní geeky. Tady ale už musí pomoci design.

Jan Beránek

20. 3. 2015 6:30
| 2
Rozhovor

Ladislav Trpák (Zoot): Jsme ledoborec, který prolamuje cestu

Nakupování módy ve slevách je svým způsobem degradující. Lidé se dívají jen na cenu a neuvažují o tom, jestli jim nákup udělá radost, říká šéf e-shopu Zoot.

David Slížek

6. 2. 2015 6:30
Analýza

Češi se přestávají bát kupovat módu na webu. Kamenným řetězcům ujíždí vlak

150 milionů korun pro Zoot. Investice, která definitivně přijala módu jako stabilní prvek tuzemské e-commerce. Internet už jsou nuceni používat i klasičtí prodejci.

Jan Beránek

5. 2. 2015 6:30
| 4