Hlavní navigace

Móda

Miton prodal podíl v polském Domodi.pl, dál se bude věnovat Glami.cz

Česká skupina Miton oznámila další exit. Menšinový podíl v polském módním e-shopu Domodi.pl prodala skupině GWP. Ta koupila také zbývající podíly zakladatelů serveru a službu tak 100% ovládla. Výše celé transakce se má pohybovat kolem 118 milionu…

11. 9. 2018 14:54

Do Česka vstoupí velký e-shop Zalando, nabídne doručení zboží zdarma

Do Česka se brzy chystá další velký e-commerce hráč. V létě zde začne prodávat německá společnost Zalando, která se soustředí na módu a lifestyle, minulý rok vygenerovala obrat 4,5 miliardy eur a obsluhuje kolem 23 milionů aktivních zákazníků…

Lukáš Hlaváč (Whoolala): Rozvoj e-commerce v Číně je obrovský, startup z ciziny to tu ale má těžké

Whoolala je jeden z mála západních startupů, kterému se daří prosazovat na čínském trhu. V Šen-čenu ho buduje Čech.

Doba čtení: 20 minut

Trash Made: České designérky dělají šperky z vysloužilé elektroniky

Jsou libo třeba náušnice z chladiče a součástek pevného disku nebo brož z tištěného spoje? Páteční tip pro geeky, kteří si potrpí na styl.

Doba čtení: 2 minuty

Zoot loni protočil skoro půl miliardy. Letos chce zisk 30 milionů

Meziročně dvojnásobný obrat a noví zákazníci. Móda se na Zootu i díky investici rozjela naplno a obchod se už vidí v černých číslech.

Doba čtení: 1 minuta

Petr Liesner (Bibloo): Móda je jednou z nejrychleji rostoucích částí e-commerce

Nový český e-shop s módou Bibloo chce po nedávném vstupu na maďarský trh v úvodu příštího roku vstoupit do Rumunska. Do západních zemí se ale chystá také.

Doba čtení: 7 minut

Richard Hodul (Tchibo): Virtuálním operátorem nebudeme

Tchibo není jen káva. Tuzemská pobočka odolala pokušení v podobě rozjezdu virtuálního operátora a na webu patří mezi lídry internetového prodeje módy.

Doba čtení: 6 minut

Příští revoluce? Sociální trička vám prodá chytrý umělý prodavač

Budou nám blikat trička, když projdeme kolem někoho s podobným zájmem? Má s námi algoritmus při obchodování smlouvat? A budou displeje ve 3D?

15. 4. 2015 9:07
Doba čtení: 5 minut

SizeID řeší problémy prvního světa: jak nakoupit padnoucí oblečení na webu

Češi se už nebojí nakupovat módu na internetu. Teď jde o to, jak trefit velikost, když výrobci používají různé velikostní tabulky.

Doba čtení: 4 minuty

FashionTech: Největší propagátoři wearables jsou Batman a Michael Knight

Apple Watch nebo chytré hodinky od Huawei jsou už designově vyvedené ciferníky, které mohou oslovit i jinou skupinu než mobilní geeky. Tady ale už musí pomoci design.

Doba čtení: 3 minuty

Ladislav Trpák (Zoot): Jsme ledoborec, který prolamuje cestu

Nakupování módy ve slevách je svým způsobem degradující. Lidé se dívají jen na cenu a neuvažují o tom, jestli jim nákup udělá radost, říká šéf e-shopu Zoot.

Doba čtení: 14 minut

Češi se přestávají bát kupovat módu na webu. Kamenným řetězcům ujíždí vlak

150 milionů korun pro Zoot. Investice, která definitivně přijala módu jako stabilní prvek tuzemské e-commerce. Internet už jsou nuceni používat i klasičtí prodejci.

Doba čtení: 5 minut