Hlavní navigace

Sledovanost

V lednu spuštěná televize Seznam zasáhla během března skoro milion diváků

Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti let průměrného podílu…

Jan Brychta

4. 4. 2018 6:00

Dívku ve vlaku včera na Prima Krimi sledovalo téměř 180 tisíc diváků

V průběhu prvního dne vysílání nového kanálu Prima Krimi, který odstartoval včera ve 13:50 hodin, si ho naladilo 1,89 procenta diváků starších patnácti let. Vyplývá to z peoplemetrového měření, které pro Asociaci televizních organizací realizuje…

Jan Brychta

3. 4. 2018 9:30

ATO zveřejnilo výsledky měření internetové sledovanosti, každý Čech vykáže měsíčně více než hodinu

Z naměřené internetové sledovanosti videoobsahu za letošní únor 2018 připadá 78 procent na počítače, devět procent na mobilní telefony, sedm procent na televizory (z většiny pomocí platformy HbbTV) a pouze pět procent na tablety. Autor:…

Jan Brychta

21. 3. 2018 6:00
| 3

Včerejší prezidentskou debatu sledovalo na Nově kolem milionu a půl diváků

UVNITŘ ANKETA & VIDEO – Kromě prezidenta Miloše Zemana byl do diskuse, kterou moderoval Rey Koranteng, pozván i jeho protikandidát Jiří Drahoš. Z „časových důvodů“ se ale odmítl zúčastnit.

Jan Brychta

22. 1. 2018 6:00
Doba čtení: 1 minuta

ATO: Volby fungují jako olympiáda, přitáhnou k obrazovkám více diváků

UVNITŘ TABULKA – S blížícími se prezidentskými volbami očekává Asociace televizních organizací prudké navýšení sledovanosti souvisejících zpravodajských pořadů.

Jan Brychta

7. 1. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Druhý díl Marie Terezie opět překonal hranici dvou milionů diváků

Včera odvysílaný druhý díl koprodukčního snímku Marie Terezie si nenechalo ujít 2,157 milionu diváků. To byl takřka každý druhý, kdo měl včera večer puštěnou televizi.

Jan Brychta

3. 1. 2018 15:00
Doba čtení: 1 minuta

Atmedia: Odložená sledovanost svědčí tematickým stanicím a přitahuje mladší diváky

UVNITŘ GRAFY – V porovnání s diváky sledující živé televizní vysílání využívá odložené sledování spíše mladší cílová skupina, nejčastěji v produktivním věku mezi 35 a 54 lety.

Jan Brychta

16. 8. 2017 12:00
Doba čtení: 1 minuta
Glosa

Zhlédnutá videa jsou nesmyslná metrika, zejména na Facebooku

Když už se Facebook nemá čeho chytit, vymyslí novou metriku a postará se, aby působila co nejvíc bombasticky. Jako teď u videa.

Daniel Dočekal

12. 5. 2016 6:30
| 1
Doba čtení: 3 minuty

Dvě z pěti amerických domácností mají video streaming, nejčastěji Netflix

Netflix, Amazon Prime, Hulu Plus najdete dnes ve dvou z pěti amerických domácností. Tradiční televize to zatím neohrožuje, tedy, zdánlivě neohrožuje.

Daniel Dočekal

12. 3. 2015 10:38
| 1
Doba čtení: 2 minuty

Nielsen: Za pokles sledovanosti televize mohou mobilní zařízení

Lidé sledující televizní vysílání na mobilních zařízení prý mohou za pokles sledovanosti a ratingu podzimních televizních premiér.

Daniel Dočekal

13. 10. 2014 9:03
| 9
Doba čtení: 2 minuty