Hlavní navigace

vydávání

Prodávat digitálně se „New York Times“ daří stále lépe

Společnost vydávající The New York Times a Boston Globe získala již 738 tisíc digitálních předplatitelů a za první letošní pololetí od nich vybrala už přes 75 milionů dolarů.

2. 8. 2013 15:02
Doba čtení: 1 minuta

Tablet Media Michala Klímy přichází s prvním číslem svého prvního titulu

Společensko­‑publicistický týdeník Dotyk je dostupný z Google Play a z App Store bezplatně. Vedle článků původních přebírá z Newsweeku.

Doba čtení: 1 minuta

České Triobo se pokouší o převrat v publikování pro tablety

K přípravě digitálních publikací se často používá sada Adobe Digital Publishing Suite. DTP studia mají k takovému řešení blízko. Michal Politzer však věří, že Triobo je lepší.

Doba čtení: 13 minut

Publero: Lidé si zvykli číst digitálně, nejprodávanější jsou Haló noviny

„Digitální trafika“ Publero za loňský rok více než ztrojnásobila jak počet titulů, tak počet registrovaných zákazníků.

Doba čtení: 1 minuta

Rovio (tvůrce Angry Birds) uvede svou první aplikaci pro čtečky

Zdroj: TechCrunch Budete‑li mít příští týden cestu na Frankfurtský knižní veletrh, pak na stánku Rovia (podle přiložené pozvánky) bude jedenáctého října v deset dopoledne předvedena první aplikace od Rovia pro elektronické čtečky. Více o ní zatím není známo, ale Rovio chce na místě přiblížit svou představu o digitálním vydávání: půjde nejspíše o jejich pohled na to, jak propojovat interaktivitu s informací textovou.

Doba čtení: do minuty

Právě je spouštěno Druidly, rychlé a snadné vytváření mobilních aplikací pro vydavatele

Právě se spouští Druidly, avšak ne na Druid.ly, nýbrž na Druidly.com. Je to nástroj na rychlé vytváření mobilních aplikací pro vydavatele obsahu, a to zejména pro vydavatele menší a pro bloggery nebo jednotlivé blogující firmy.

Doba čtení: do minuty